Wednesday, February 9, 2011

seminggu di kampung.. bersame cik nestum dan cik nestle


masa raya cina baru baru nih.. aku balek kampung ( ganu).. seminggu jer pun cuti nyer, da lamer aku ta balek , cewahh! padahal sem baru jer bermula awal tahun nih.. seminggu cuti nih, aku meluangkan masa ngan family aku, cik nestum aka my m0m & cik nestle aka kakak aku.. cute pulak name dorang! haha



aku jugak spend mase untuk adek kesayangan aku, ye lah adek lak sorang jer..tuh yang rindu sgt tuh.. haahaaa.. nak kenai adek aku? dia cantek! haa.. kat atas tuh gambaq dia..cantek kan? hehhhee..

mase cuti tu jgk, aku abiskan masa ngn bt asement yang melambak lambak.. penat giler 24jam ngadap laptop tules report... huaarrggghhhh!!!!!....


huhuu~~ ni cuti 4 hari pulak (lepas balik shah alam.)..n aku da plan jgk nak jumpa Naqiu aka bOyfwenku.. kihkihkih...rindu laaa.. auww!


No comments:

Post a Comment

My Blog List

Daisypath Friendship tickers
get this widget here