Wednesday, September 26, 2012

Alhamdulillah~

assalamualaikum warahmatullah...
^_^
alhamdulillah..
sudah 3 minggu semester 5 bermula..
Alhamdulillah...
saya masih lagi hidup di semester ke5 saya...
semoga saya sempat grad dengan cemerlang..
aamiin aamiin aamiin Ya Rabb...

masih ingat post "saya fail saya bersyukur"..?
saya nak sentuh sikit tentang post tersebut...

......"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya.(Al-Baqarah 2: 216)".......


And the one thing i SHOULD NEVER DO is..
LOSING HOPE AND FAITH TO ALLAH..

alhamdulillah..
result saya untuk subject tu..
LULUS!!!
alhamdulillah....... U_U
hampir separuh classmate gagal paper tu...
dan saya bersyukur kerana saya lulus...
thank u Allah..

No comments:

Post a Comment

My Blog List

Daisypath Friendship tickers
get this widget here