Saturday, May 11, 2013

Rejab datang lagi...

assalamualaikum warahmatullah...
alhamdulillah...
salam rejab semua~
sebelum saya mula update blog ni..
mari kita baca doa bulan rejab...
bismillahirahmanirrahim~

Ya Allah, berkahilah kami di bulan rejab dan sya'ban, serta perjumpakanlah kami dengan bulan ramadhan

Allahumma aamiin..

alhamdulillah... ini rejab yang kedua mengetuk pintu kehidupan saya yang dah updated dengan hijrah..
asykur~
walaupun begitu...
saya tak akan lupakan detik saya berhijrah, 12 disember 2011..
semoga ia tetap menjadi panduan kala diri mula tersasar..aamiin... 

tidak lupa juga...
tahniah kepada Malaysia kerana dah pun melalui PRU13 yang aggresif dengan kebangkitan rakyat yang inginkan perubahan.. (termasuklah saya...)
heheheee...
namun, kemenangan tidak berpihak pada PR atas pelbagai faktor...
takpa... kita usaha lagi ye, saudara2 PR yang lain.. 
^____^

alhamdulillah.. berkat 1rejab.. saya dah dapat jawapan untuk persoalan yang sering menghantui sy selama ini...
ramai orang bertanya termasuklah ibu saya sendiri...
"KENAPA saya CEREWET dalam memilih pasangan..??"

ada yang mengandaikan saya terpengaruh dengan pelbagai sumber...
kadang-kadang saya iyakan shj andaian mereka tu...
:)

namun, tanggal 1 rejab 1434 ni...
alhamdulillah..saya dah tahu jawapannya...

syukur~
so... skrg sy ada method sendiri macam mana nak pilih calon suami.. 
insyaAllah...


No comments:

Post a Comment

My Blog List

Daisypath Friendship tickers
get this widget here