Thursday, March 28, 2013

taklimat pertama

alhamdulillah...
selamat sampai ke teratak keluarga di terengganu..
pandang ja wajah2 insan tersayang..
hilang masalah jiwa yang melanda..

lepas rehat2..
baru nak menjamah breakfast..
taklimat dah start..

dear mum, im so sorry.. :'(
rasa mcm terhiris sgt hati ni.. 
"Ya Allah, aku dah lukakan hati mak.."..
its sounds like dia salahkan sy..
and i dont know what to do and how to response..

"habis kalau awak kata awak xmampu kahwin, ma nak cakap apa.."
Ya Rabb..
macam dah menempah diri ke lot Neraka..
Y____Y
 aku diam, nasi dah tak tertelan...
aku sangkakan babak macam ni ada dalam novel ja..
tapi hari ini, terbukti...
khayalan novel picisan itu realistik..

its hurt you, so do i mum...
"ma, sy xtau ianya akan jadi macam ni"
rasa mcm nak lari, nak pekakkan telinga, nak tutup fungsi otak yang mencerna..
agar dapat menghayati kedamaian seketika...

to my dearest mum, sorry for making u disappointed.. im not intend to do this.. Allah knows the best, and i trust Him, even though its impossible to believe me, just put some trust.. its enough..

last, sebelum aku berlalu pergi..
"if ma nak sy kahwin, sy akan kahwin dgn siapapun pilihan ma.. ok ma.. jgn sedih"..
*babak berakhir*

wallahualam..


"senang xsemestinya bahagia, ketawa xsemestinya gembira"

My Blog List

get this widget here