Saturday, June 4, 2011

10 the most cool and cute japanese actors. kawaii!!

the most cool and cute face i found in these man....

3...




2...




1...







1. IKUTA TOMA


2. KENICHI MATSUYAMA




3. KOIKE TEPPEI

Pelakon lovely complex! Sapa kenal???? Angkat tangan!



4. CHINEN YURI

Dia lagi muda dari saya..huhuuuu.. baru umur 18.



5. TATSUYA FUJIWARA

Pelakon ini, tatsuya dilahirkan pd 15 May 1982 di CHICHIBU, SAITAMA, jepun. Tatsuya terkenal dgn filem death note dan battle royale yg dibintanginya. Thumbs up tatsuya! :P



6. MATSUMOTO JUN

Kalau korang tengok citer gokusen 1 dan hana yori dango, korang pasti kenal dengan pelakon lelaki ini. Matsumoto dilahirkan di tokyo, pd 30 ogos 1983.





7. JOU ODAGIRI

tiba masa untuk citer fasal pelakon ni, actually ini pelakon faveret saya, saya “jatoh cinta” dgn jo odagiri ni ketika saya tengok citer SHINOBI. Handsome bangat! Eheehheee.. jou odagiri adalah pelakon yg lahir pd 16 Februari 1976 (walaupun tua tetap macho) di Tsuyama, Jepun. Isterinya ialah Kashii yu dan ada seorang anak. Isterinya adalah pelakon wanita yang jadi girlfriend yagami light dalam death note.



8. MIZUSHIMA HIRO

Mizushima hiro atau nama sebenarnya saito tomohiro adalah pelakon dan juga model, dilahirkan di TOKYO pd 13 April 1984. Tinggi beliau adalah 180cm dan berat 65kg. isterinya ialah Ayaka komatsu. Pelakon ini terkenal dalam cerita HANAZAKARI NO KIMITACHI E sbg Nanba minami.

9. JIN AKANISHI

Selebriti ini dilahirkan pd 4 July 1984. Filem lakonannya ialah BANDAGE. Kalau korang pernah tengok drama GOKUSEN 2 ,jin pun ada dalam cerita tu, sebagai yabuki hayato.




10. NINOMIYA KAZUNARI

Pelakon ni dilahirkan di KATSUSHIKA CITY, TOKYO pd 17 Jun 1983. Mempunyai ketinggian 168cm dan berat 49kg. blood type nye, A. Kazunari juga seorang menggubah lagu, penyanyi. Antara movie yang dia berlakon sama ialah, yellow tear da, tekkon kinkreet.

No comments:

Post a Comment

My Blog List

Daisypath Friendship tickers
get this widget here